Veelgestelde Vragen

Levertijden

1. Afhalen winkel

2. Levertijden

3. Meerdere artikelen tegelijk

4. Niet thuis

5. Toch vertraging?

Afhalen winkel

Indien je hebt aangegeven de bestelling in de winkel te willen afhalen houd er dan rekening mee dat wij je altijd eerst informeren dat je bestelling in de winkel klaar ligt. Over het algemeen kun je ervan uitgaan dat indien je een bestelling plaatst op zaterdag tot en met woensdag je bestelling vrijdag of zaterdag in de winkel op te halen is, mits alle artikelen voorradig zijn.

Levertijden

Je bestelling wordt, indien voor 17:00 uur besteld op werkdagen, dezelfde dag verstuurd (mits de artikelen voorradig zijn). Voor het versturen van pakketten en brievenbus post maken wij gebruik van de service van PostNL. Het komt helaas soms voor dat door drukte bij PostNL je bestelling niet de volgende dag afgeleverd wordt maar een dag later. Dit is de reden waarom wij aangeven voor 17:00 uur besteld binnen 2 werkdagen in huis.

Na je bestelling ontvang je automatisch twee e‑mails. Eén als de betaling is afgerond (je orderbevestiging) en één als je bestelling is verzonden (je verzendbevestiging).

Meerdere artikelen tegelijk

Als je meerdere artikelen in één keer bestelt, laten we, als dat kan, alles tegelijk bij je bezorgen. De levertijd van de hele bestelling is in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd . 

Niet thuis

PostNL bezorgt je bestelling de volgende dag. Als je niet thuis bent, komt PostNL de volgende dag opnieuw langs met het pakket. Ben je ook dan niet thuis, dan kun je je pakket ophalen op een ophaalpunt bij jou in de buurt. PostNL bewaart je pakket 2 weken.

 

Toch vertraging?

In je account zie je de status van je bestelling. Als de bestelling de status ‘verzonden’ heeft, maar je hebt het pakket nog niet ontvangen, kun je het beste nog een of twee werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen bezorgt PostNL niet binnen 24 uur, maar doet er enkele dagen over om een bestelling te bezorgen.