Veelgestelde Vragen

Accountgegevens

1. Contactinformatie

 of contact opnemen?


2. Gegevens wijzigen?

3. Ik krijg de melding ‘E-mailadres bestaat niet’, maar ik heb wel al een account.

4. Ik krijg de melding: E-mailadres bestaat niet.

5. Ik krijg de melding: E-mailadres of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.

6. Nieuwsbrief

7. U heeft een klacht, wat nu?

8. U heeft Suggesties

9. Wachtwoord vergeten?

10. Wat zijn jullie contactgegevens?


Contactinformatie

 of contact opnemen?


De meest praktische manier is om een e-mail te sturen naar info@echtstudio.nl. Je kunt dan binnen 24 uur een reactie op je vraag verwachten. Heb je een vraag over een bestelling? Vermeld dan altijd je ordernummer of factuurnummer in de e-mail. Ook zijn wij bereikbaar via de gegevens op de contactpagina.

Gegevens wijzigen?

Klik op Mijn account > Mijn gegevens bovenin deze pagina. Als je ingelogd bent, kom je op je accountpagina. Daar kun je je gegevens wijzigen.

Ik krijg de melding ‘E-mailadres bestaat niet’, maar ik heb wel al een account.

Controleer of je je e-mailadres zonder tikfouten hebt ingevoerd.

Ik krijg de melding: E-mailadres bestaat niet.

Wanneer je deze melding ziet, betekent dit dat het e-mailadres niet bekend is bij ons. Controleer of je het juiste e-mailadres hebt gebruikt. 

Ik krijg de melding: E-mailadres of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw.

Let goed op dat je geen tikfouten maakt in het wachtwoord. Staat de ‘capslock’-toets aan? Wanneer je de melding houdt, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’.

 

Hieronder staan nog wat algemene tips voor het kiezen van je wachtwoord. Deze tips zijn van toepassing op alle situaties waarin wachtwoorden nodig zijn:

  • Gebruik altijd voor iedere website of login een verschillend, uniek wachtwoord.
  • Wijzig je wachtwoorden regelmatig.
  • Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens.
  • Een goed wachtwoord bevat hoofdletters en kleine letters, cijfers, en speciale tekens. Gebruik geen al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals namen of geboortedata.
Nieuwsbrief

In je account, bij 'Mijn gegevens', kun je je inschrijven voor onze nieuwsbrief. Hier meld je je ook weer af voor de nieuwsbrief. Omdat we je afmelding moeten verwerken, kan het voorkomen dat je na afmelding nog eenmaal één nieuwsbrief ontvangt.




U heeft een klacht, wat nu?

Wij willen onze dienstverlening voortdurend verbeteren. Heb je suggesties, klachten of ideeën over hoe onze dienstverlening beter zou kunnen of over een product of mis je iets op onze website? Laat het ons alsjeblieft weten! Wij zijn bereikbaar via de gegevens op onzecontactpagina. Ook kunt u uw klacht, suggestie of idee indienen via het contactformulier. Vermeld alstublieft uw ordernummer en geef een volledige omschrijving van de klacht, suggestie of idee. Je krijgt van ons geen ontvangstbevestiging van de melding. 


Je kunt dan op werkdagen binnen 48 uur een inhoudelijke reactie verwachten. 

 

U heeft Suggesties

Wij streven ernaar onze dienstverlening continu te optimaliseren. Heb je suggesties, klachten of ideeën over hoe onze dienstverlening beter zou kunnen of mist je iets op onze website? Laat het ons alstublieft weten! Wij zijn bereikbaar via de gegevens op de contactpagina. Je kunt dan binnen 24 uur een reactie verwachten.

Wachtwoord vergeten?

Een nieuw wachtwoord kun je hier aanvragen. Vul je e-mail in en je ontvangt binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord. Let op dat je het e-mailadres gebruikt dat bij ons bekend is.

Wat zijn jullie contactgegevens?


Wij zijn bereikbaar via de gegevens op de contactpagina.