U heeft een klacht, wat nu?

Home/U heeft een klacht, wat nu?

U heeft een klacht, wat nu?

Wij willen onze dienstverlening voortdurend verbeteren. Heb je suggesties, klachten of ideeën over hoe onze dienstverlening beter zou kunnen of over een product of mis je iets op onze website? Laat het ons alsjeblieft weten! Wij zijn bereikbaar via de gegevens op onzecontactpagina. Ook kunt u uw klacht, suggestie of idee indienen via het contactformulier. Vermeld alstublieft uw ordernummer en geef een volledige omschrijving van de klacht, suggestie of idee. Je krijgt van ons geen ontvangstbevestiging van de melding.

Je kunt dan op werkdagen binnen 48 uur een inhoudelijke reactie verwachten.

Echtstudio en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om onze website te verbeteren, om een koppeling te kunnen maken met social media, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy verklaring.
Ga voor meer informatie naar op de pagina privacy verklaring.