Procedure bij klacht na 14 dagen

Home/Procedure bij klacht na 14 dagen

Procedure bij klacht na 14 dagen

Indien er zich een garantieprobleem voordoet in de periode na 14 dagen verstreken zijn, dan geldt de wettelijke garantieperiode. Wat adviseren wij je te doen? Er zijn twee mogelijkheden:

1. Neem contact op met Echtstudio

Je kunt natuurlijk ook altijd langskomen in Alphen a/d rijn op de Prins Hendrikstraat 99 met het product. Wij bekijken samen met jou het probleem. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant/importeur. Reparatie duurt in de regel enkele weken. Je kunt het product weer afhalen in onze vestiging zodra het gerepareerd is. Wij stellen je op de hoogte zodra wij het gerepareerde product retour hebben ontvangen van de fabrikant.

2. Neem contact op met de fabrikant/importeur

Meldt het probleem bij de fabrikant/importeur of controleer welke procedure in de bij het product ingesloten garantiebepalingen staat vermeld. Zij kunnen het probleem misschien wel telefonisch verhelpen. Mocht het niet telefonisch te verhelpen zijn, dan hebben de meeste fabrikanten een aan-huis of carry-in service voor garantie.

Echtstudio en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om onze website te verbeteren, om een koppeling te kunnen maken met social media, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy verklaring.
Ga voor meer informatie naar op de pagina privacy verklaring.