Beschadigd of verkeerd product

Home/Beschadigd of verkeerd product

Beschadigd of verkeerd product

Controleer bij ontvangst van het product of het juiste product onbeschadigd en compleet is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn, dan stellen wij het op prijs dat  je dit ons zo snel mogelijk na ontvangst (we verzoeken je dit binnen 48 uur te doen)  meld via e-mail of telefoon. Wanneer je een verkeerd of door transport beschadigd product hebt ontvangen, dan verzoeken wij je dat zo snel mogelijk aan ons retour stuurt. Ook hier zorgen we middels vervanging, reparatie of terugbetaling voor een passende oplossing.

Echtstudio en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om onze website te verbeteren, om een koppeling te kunnen maken met social media, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy verklaring.
Ga voor meer informatie naar op de pagina privacy verklaring.